maanantai 9. syyskuuta 2013

Give Me A Shout To Remember!

''Mä teen sen myöhemmin,'' ''Ei vielä/Ihan kohta,'' on lauseet jotka on pyörähtänyt mun mieleen liian helposti. Siis tänne kirjottaminen on asia mistä nautin ja pidän, niin en ymmärrä mistä nyt kiikastaa. Ehkä se on ollut tämä muutto. Ehkä joidenkin ihmisten kommentit on saanut minut katsomaan tätä kirjoittamista uudessa valossa. Kun löytää jotain ihania huomautuksia kommenttilaatikosta kuinka läskinä minut näätte. Tai ehkä... Ehkä se oli se riita. Riita mutsini kanssa jossa tapahtu jotain mitä en koskaan unohda tai ehkä anna anteeksi.. Jossa vuosien hyvä äiti-poika suhde katosi yhdellä käden korotuksella. Ei sitä uskoisi omasta äidistään.
Faija oli semmonen joka nosti nyrkkiään heti kun asiat ei mennyt hänen makunsa mukaan. Mutta että oma äiti. Se onkin hankalempi pala nielaista. Mainitsematta sitä kauhun tunnetta joka tuntee jälkeenpäin. ''Mitä nyt? Mitä minä teen? Minne minä menen?'' Saralle se on lähdettävä
Ihan kuin asia enään katoaisi sinun anteeksi pyyntö soitollasi päivien hiljaisuuden jälkeen!
 En voi muutakaan kun niellä tuon ison lohkareen jonka minun lautaselle tungit. Sehän mun tehtävä on vanhimpana veljenä. Olla vahva. Vahva..
Ei tämä aijo minua pysäyttää! Ei läheskään! Mä olen tottunut tähän leikkiin. Kiitos rakkaan isäni.
On aika palata kotiin.
Siellä se muuton täysi kaaos odotti. Pitkien 13:sta raastavan muutto tunnin jälkeen homma alkaa näyttää valmiimmalta. Tässä siis on uusi kotini.
Tässä tää nyt ois . Semmoset 270m2. 3 kerrosta = kellari, keskitaso ja yläkerta, 3 wc/kylppärii (josta yhestä unohdin ottaa kuvan joka ois ollu yläkerras) 1 sauna, pore/kylpyamme, 3 suihkuu , kodinhoitohuone, keittiö, 2 olohuonet, oleskelutila/olehuone, 4 makuhuonetta ( joista unohin ottaa kans 2:sta kuvan ;D) , keittiö , ruokailuhuone, varastohuone ( jost tehää myöhemmi peliluola ku saa kaiken ton kaman sielt pois), pihalla tramppa, hiekkalaatikko, keinut, vitusti tilaa ja sielläki joku sohva ja pöytä. Oiskoha muut hmm.. emt . 
Mut mun huone on toi vika jos on sinistä. Siel maalaataa viel. Seinät tulee varmaa jollai mustal tai harmaal tai jollai tummalla ja sit hommaan jotkut pussilakanat ja tollaset mitkä sopii väritykseen. Sit se tulee viel täytee julisteit ja sellasta.
Tuntuu kyllä kivalta asua täällä mutta huono puoli on se että taas vaan kauempana Sarasta..


2 kommenttia:

  1. tost sänkykuvast pitää etsiä sara! aww toi vika kuva x.x

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, en ees muistanu et oot piilos siin kuvas !

      Poista