keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Maybe No One Knows My Name

Mä avasin mun silmät ja tunsin tuskallisen kuumuuden mikä oli mun pieneen huoneeseen kertynyt yön aikana. Ojensin käteni saran puhelinta päin katsoakseni kelloa. Se oli jo 12.19. Oli aika lähteä.
Herätettyä Saran (toisella nimellä unessa kuolaava prinsessa) pitkän sängystä ylös kamppailun jälkeen menimme valmistamaan itsemme julkista maailmaa varten.
Bussissa istuessa naurettiin ehkä parille mun tyhmälle & pervolle vitsille ja odotettiin innolla mitä päivä tuo mukanaan.
Vihdoin kampissa: tuo satojen ihmisten kuhiseva ostoskeskus täynnä pinnallisia , hemmoteltuja lissuja ja ehkä heidän turhautuneita vanhempiaan tai ehkä vain ihmisia ostoksilla tai katselemassa ihan miten te sen haluatte.
Kymmenien liikkeiten ja ehkä jopa kilometrejen edestakaisin kävelyn jälkeen vitutus iski. Kuinka hankalaa yhtien mustien miesten pilli farkkujen löytäminen voi olla. Siinä ehdittiin käydä jo H&M, Seppälä, Kappahl, Dressmann, Lamina, Cybershop, Morticia, Esprit, Jack & Jones , Carlings, Lindex ei selvästi ollut koko miesten osastoa , Stadium, Ponkes, JC ja nyt en ole varma oliko niitä vielä enemmän. Mutta ei yhdessäkkään ollut mustia miesten pilli farkkuja. Mutta sitten löysin vihdoin päivän päätteeksi ihanat Halvan maanantain unicorn farkut. Ja niille hitaille kilpikonnille suomennan : Cheap Mondayn farkut. Uuh ! 



Kotiin tultua , uusien ostoksien hyvän olon kadottua molemmille iski vaa hirveet pahat olo. Oli kyynel varmaa vähä molempien silmässä.. Vaa rupes harmitta vähä kaikki ja sit rues harmittaa viel enemmän koska saraa harmitti.. Hankalaa. Mutta parempi olo tuli sitten iltaa myöten ja muusa vaan söpöili
Se meni nukkumaan mun repun  päälle ja hyllykön sisälle :3 Joka muistutti mua silloin yhdentoista aikaan että se ei ole päässyt vielä ilta kuselle nii lähettiin ton yhen mansikkahyytelön kanssa sitä ulos viemään.
Oon nii unes et hyvä ku pysyy pystyssä.
Aah hissit nuo ihanat kusisen hajuiset ahtaat tappokammiot <3
 Meidän kerrostalon piha




Tuon iltakävelyn aikana sara innostu hirveesti leikkimään kameran ja katulamppujen kanssa 


Oli kyllä kivaa pitkästä aikaa olla vähä pidempää illalla ulkona. 
Sisällä me sit .. hmm.. miten mä sanoisin tän järkevästi ... Pelattiin iPad peliä melkein koko loppu yö.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti